راهکارهای پامیکا برای توانمندسازی تیم ها​

 

برای کسب نتایجی درخشان در کارهای خود می‌توانید از راه‌حل‌های

 پیشنهادی ما برای گروه‌های متنوع کسب‌وکار استفاده کنید.


                                                            




صنایع و سازمان‌های بزرگ


یکپارپچگی منابع و همگامی با انقلاب صنعتی چهارم 

 


کسب‌وکارهای کوچک و متوسط


هوشمندسازی، دسترسی سریع به داده‌ها و

 اطلاعات و تسهیل‌گری فرآیندهای کاری




حیطه های کسب و کاری


 توسعه نرم افزار

محصول خود را با به کارگیری این چهار قابلیت در سطح بازار جهانی ارتقا دهید: روش توسعه ی اجایل، برنامهریزی اسپرینت محور، طراحی تعاملی نقشهی محصول و گفتگو و مشورت در لحظه!


 


  بازاریابی

زمان خود را بیشتر صرف خلاقیت کنید تا کاغذبازی های پیچیده. با پامیکا به راحتی محتواهای برندینگ و کمپینهای تبلیغاتی را مدیریت کنید و گزارش برندینگ و نتایج بازاریابی را برای مشتریان ارسال و ارزیابی کنید ​

 فروش

افزایش فروش هیچگاه به سادگی امروز نبوده! با کمک راهکار فروش پامیکا بهترین گزارشهای فروش را داشته باشید و معامالت گروه فروش را افزایش دهید. افزون بر این، با بهبود خدمات مشتریان، روزبهروز تعداد مشتریان وفادار خود را بیشتر کنید 


  دیزاین

به روند طراحی و پردازش ایدهها سرعت دهید. نظرات و بازخوردهای دریافت شده را به اشتراک بگذارید و ابزارهای حرفهای و منابع موجود را به حداکثر برسانید.



  مدیریت محصول

  نقشه ی راه تولید محصول، اولویتهای توسعه ی محصول و وظایف تخصیص یافته به اعضای تیم را همگی در یک پلتفرم مدیریت کنید. با راهکار مدیریت محصول پامیکا، محصولی باکیفیت و شایستهی بازارها ی جهانی تولید کنید.

آم​وزش

برنامه ریزی طرح درس، ارزیابی عملکرد دانشجویان و دانش آموزان و پیشروی طبق تقویم آموزشی و بسیاری قابلیتهای دیگر در راهکار آموزش پامیکا فراهم آمده تا روند ی آسان و لذتبخش از آموزش و یادگیری را برای معلمان، اساتید، دانش آموزان و دانشجویان ایجاد کند.


مالی 

  شیوه ی کنترل و بهبود فرآیندهای مهم مالی و حسابداری خود را تغییر دهید. ساعت ها مشغول حل معادلات پیچیده نباشید. پامیکا تمام سرویسهای دقیق و قدرتمند مالی و حسابداری را برای شما در یک پلتفرم یکپارچه فراهم کرده است .

املاک 

ثبت و پیگیری فهرست امالک و ایجاد دسته بندی های مختلف مانند اجاره، رهن، فروش و.. تنظیم قراردادها، ایجاد مهلت های زمانی، ارتباط با مشتریان و دیگر قابلیتهای کارآمد، راهکاری موثر برای فعالیتهای کاری حوزه ی املاک برای شما فراهم آورده است.


سلامت

کسب‌وکارهای حوزه‌ی سلامت مسئولیت‌هایی خطیر و حیاتی برعهده‌دارند و گاهی یک خطای کوچک سبب آسیب‌هایی جبران‌ناپذیر می‌شود. راهکار پامیکا برای فعالیت‌های حوزه‌ی سلامت، به مدیریت دقیق پرونده‌ها و اطلاعات و تخصیص بهترین منابع به کارکنان منجر خواهد شد.


  منابع انسانی

یک فضای کاری فعال نتیجه‌ی توانمندسازی و پشتیبانی شما از مهم‌ترین سرمایه‌ی کسب‌وکار یعنی نیروی انسانی است. با پامیکا هم‌گام با تغییرات جهانی در رقابت شناسایی و استخدام بهترینها برنده شوید. پامیکا سازگار و قابل تطبیق با انواع استراتژی‌های استخدامی و منابع انسانی‌ست.



  حقوق

 پیچیدگی قوانین و مقررات و پیشبرد پرونده‌های حقوقی طبق مدارک موجود، کاری‌ست که نیاز به دقت فراوان و داشتن دسترسی سریع به مدارک و مستندات هر پرونده دارد. راهکار پامیکا به شما در تنظیم و دسته‌بندی پرونده‌ها، تشخیص اولویت‌ها، دسترسی سریع به مدارک و مستندات و.. کمک می‌کند.

.

رسانه

 کار در هرنوع رسانه‌ای اعم از دیداری، شنیداری یا نوشتاری نیازمند ایجاد هماهنگی و پیگیری فرآیندهای متنوع کاری است. راهکار پامیکا برای فعالین رسانه به تسهیل هماهنگی‌های بین سازمانی، تنظیم تقویم زمانی انتشار و داشتن عملکردی منظم می‌پردازد


  ساخت

  راهکارها و ابزارهای پامیکا برای پیشتیبانی از ابعاد مختلف پروژههای ساختمانی طراحی شده است؛ از ساخت خانهای مسکونی تا اَبَر پروژهها ی ساختمانی. مزایده ها ی ساده، مناقصات پیچیده، مدیریت پی مانکاران، خرید تجهیزات و مصالح و.. را با دقت مدیریت کنید



  خدمات مشتریان

راهکار پامیکا برای خدمات مشتریان با اولویت کسب رضایت مشتریان، ابزارهایی به شما ارائه‌ می‌کند تا بتوانید به صورت منظم درخواست‌های مشتریان را پیگیری کنید، چالش‌ها و مشکلات را شناسایی نمایید و در کل خدماتی داشته باشید تا لبخند رضایت را بر لب تمامی مشتریان خود بنشانید.

    منتورینگ و کوچینگ

 آموزش مهارت‌ها و اصول کاری به کارمندان جدید و یا یادگیری مهارت‌های فردی برای داشتن زندگی بهتر و راحت‌تر و صدها قابلیت دیگر کوچینگ و منتورینگ همگی در یک پلتفرم متمرکز شده‌اند. با راهکار‌های کوچینگ و منتورینگ پامیکا به دنیای حرفه‌‌ای‌ها قدم بگذارید.


  کنترل کیفی

  دیگر نیازی به کاربرگ‌ها و پوشه‌های قطور و چندصد صفحه‌ای نیست. با پامیکا به راحتی روند تضمین کیفیت را نظم دهید. تست‌های کیفی را با توجه به میزان اهمیت آن اولویت‌بندی کنید و محصول نهایی را با توجه به استانداردهای کیفی مدنظر خود بسنجید.



  خدمات غذایی

 پامیکا برای تمامی فعالیت‌های حوزه‌ی خدمات غذایی برنامه‌ای دقیق و جامع دارد. راهکار خدمات غذایی به شما در تمامی فرآیندها کمک می‌کند. اگر رستوران دارید و در روند تامین و خرید مواد اولیه با چالش‌های زیادی روبه‌رو‌اید و یا اگر تولیدکننده‌ی مواد غذایی هستید و برای توزیع و فروش با مشکل مواجهید، این راهکار کاربردی برای شماست.

سرمایه گذاری 

امور کاری مربوط به سرمایه‌گذاری، ارتباطی مهم با انواع قراردادها و قوانین و تبصره‌های مربوط به آن دارد. راهکار پامیکا علاوه بر برنامه‌ریزی زمانی و شخصی‌سازی محتوای قراردادها قابلیت‌های بسیار دیگری دارد تا نقشی مهم در تسهیل تمامی امور سرمایه‌گذاری ایفا کند. 



 زنجیره تامین

 پامیکا تمام مستنداتی را که برای خرید، توزیع و تامین لازم دارید برای شما فراهم کرده است. خریداران، تامین‌کنندگان و مشتریان را مدیریت کنید و روند تایید درخواست‌ها را تحت کنترل داشته باشید.



  فن آوری اطلاعات

با راهکارهای پامیکا شاهد کارآمدسازی و افزایش بازدهی فرآیند‌های فناوری اطلاعات (IT) باشید. به پروژه‌های خود نظم دهید و موانع همیشگی را این‌بار به راحتی از سرراه بردارید. تکنولوژی به سرعت در حال تغییر است، پامیکا به شما کمک می‌کند هم‌گام با این سرعت رو به جلو حرکت کنید.

برگزاری رویداد و نمایشگاه 

از ملاقات‌های کوچک گرفته تا برگزاری کنفرانس‌های بزرگ، برگزاری برنامه‌های مجازی، هماهنگی تمامی حرکت‌های جمعی و کاری و ارتقای کیفیت برگزاری رویدادها همه را با خیال راحت به پامیکا بسپرید 



 انبارداری

فعالیت‌های حوزه‌ی انبارداری به دلیل ارتباط مستقیم با منابع و سرمایه‌ها و نیز زنجیره‌ی تامین از اهمیت فراوانی برخوردار است. راهکار پامیکا برای فرآیندهای مختلف انبارداری مانند ثبت فاکتورها، ارائه‌ی گزارش‌های دقیق و تامین به موقع منابع مورد نیاز و.. بهترین ابزارهای حرفه‌ای را برای شما طراحی کرده است.




 خرید

برای یافتن بهترین قیمت برای خرید و مذاکره با فروشندگان و تولیدکنندگان مختلف دیگر  دچار سردرگمی و تاخیر در تصمیم‌گیری نخواهید شد. راهکار پامیکا برای مدیریت خرید قابلیت‌های فراوانی از جمله ایجاد مناقصه، فیلترگذاری برای اولویت‌ها، مدیریت فاکتورها و.. ایجاد کرده است.

.


دورکاری

  با پامیکا دیگر از ساعت‌ها صرف زمان، برای پیدا کردن سرویس مناسب برای ویدیو کنفراس یا بستری برای ارسال پیام‌های کاری خبری نیست! پامیکا بهترین بستر یکپارچه برای دورکارهاست​. کارمندان شما در هر جای کره‌ی زمین باشند باز هم با وارد شدن به فضای ابری پامیکا، وارد دفتر کاری مشترک می‌شوند.                


سرویس ها


سرویس گفتگوی مجازی

از جزییات کارها تا اتخاذ مهم‌ترین تصمیم‌ها نیازمند گفتگو و تعامل میان کارکنان و مدیران است. گفتگو و ارتباط کاری جزء جدانشدنی هر‌کسب‌وکار و صنعتی است. سرویس گفتگوی مجازی پامیکا با درنظر گرفتن تمامی روش‌های ارتباط مجازی، فضایی حرفه‌ای برای تعامل‌های کاری شما آماده کرده است.

سرویس یادداشت

حتماً برای شما هم بارها پیش‌آمده که برای فراموش نکردن نکته‌ای، آن را روی کاغذی نوشتید یا حتی با خودکار روی دستتان علامت زدید تا این علامت همیشه جلو‌ی چشمتان باشد و در موقع مقرر آن را فراموش نکنید. سرویس یادداشت پامیکا برای فراموش نشدنِ‌ کارها و نکته‌های شخصی و کاری شماست.

سرویس جلسات

حضور در جلسه و زمان جلسه دو مورد از چالشی‌ترین موارد برگزاری یک جلسه است. سرویس جلسات پامیکا با در نظر گرفتن تمامی چالش‌های مربوط به جلسات، قابلیت‌هایی را طراحی کرده است تا دیگر برگزاری یک جلسه‌ی عالی، کاری سخت و فرسایشی نباشد. در واقع سرویس جلسات پامیکا، از انتخاب بهترین زمان برای جلسه تا نوشتن صورتجلسه برای شما امکاناتی بی‌نظیر طراحی کرده است.


سرویس مدیریت پروژه

مدیریت موفق یک پروژه برای صنایع و کسب‌وکارها بسیار حیاتی و مهم است. مهم‌ترین هدف مدیریت پروژه پیشبرد درست و به‌موقع وظایف و مسئولیت‌های اعضای پروژه برای تحویل پروژه در زمان مقرر است. پامیکا برای مدیریت موفق پروژه‌های شما، سرویسی دقیق و کاربردی طراحی کرده‌است.

سرویس برگه زمانی

 ثبت ساعات کاری و ساعات صرف شده برای انجام یک پروژه، مهم‌ترین داده برای پیش‌بینی مدت زمان پروژه‌ها، تعیین مهلت‌ برای پروژه‌ها، بررسی بازدهی کاری و عملکرد کارکنان و.. است. با توجه به اهمیت برگه‌ زمانی یا همان تایم شیت، پامیکا سرویسی را طراحی کرده تا ثبت ساعات کاری با بیشترین دقت و کم‌ترین خطا انجام شود.

سرویس مدیریت ارتباطات با مشتریان(CRM)

یک فروش موفق یا صدها فروش موفق و مستمر؟ قطعاً تمامی کسب‌وکارها و صنایع ترجیح می‌دهند فروشی پیوسته و مشتری‌هایی وفادار داشته باشند. مدیریت ارتباط با مشتریان CRM پامیکا به شما کمک می‌کند تا کیفیت ارتباط با مشتریان خود را بهبود و ارتقا دهید و با داشتن مشتریانی وفادار، فروش خود را روز‌به‌روز بیشتر کنید.

سرویس برگزاری رویداد و نمایشگاه

امروزه برگزاری درست و موفق یک رویداد یا نمایشگاه بدون کمک‌ گرفتن از تکنولوژی امکان‌پذیر نیست چراکه می‌دانیم برای برقراری ارتباطی موثر با مخاطبان باید از دریچه‌‌ی رسانه‌های هوشمند گذر کنیم. سرویس برگزاری رویداد و نمایشگاه پامیکا به شما کمک می‌کند تا تمامی فرآیند‌های برگزاری رویداد یا نمایشگاه خود را بدون استرس و با حداکثر بازده و سرعت انجام دهید.


سرویس آموزش الکترونیک

بیشتر مردم جهان، در دوران کرونا، اهمیت و پتانسیل‌های آموزش الکترونیکی را به خوبی درک کردند. سرعت یادگیری و حذف ساعات رفت‌وآمد حضوری دو مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های آموزش الکترونیکی است. سرویس آموزش الکترونیکی پامیکا تکنولوژی را با دانشِ تخصصی آموزش الکترونیکی ترکیب کرده و محصولی بی‌نظیر به شما ارائه می‌کند.


سرویس کارکنان

شناخت دقیق و درست از توانایی‌های نیروی انسانی، همواره یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت و موفقیت کسب‌وکارها و صنایع است. با ثبت اطلاعات حرفه‌ای کارکنان، تعریف قردادها، گزارش‌های ثبت شده از عملکرد کارکنان و.... تصویر روشنی از وضعیت کارکنان بدست می‌آید که نتیجه‌ی آن شناخت بهتر و رضایت بیشتر از کار است.


سرویس مدیریت خرید و مناقصات

زماني كه براي تامين كالا يا خدمات موردنظر خود به دنبال يافتن بهترين و به‌صرفه‌ترين قيمت‌ها هستيد، بررسی فاکتورهای کاغذی و مقایسه آن‌ها باهم کاری سخت و گاهی ناممکن است. سرویس مدیریت خرید و مناقصات پامیکا، به شما برای خریدی آسان از بهترین تامین‌کننده کمک می‌کند.



سرویس حسابداری و امور مالی

مدیریت امور مالی و فعالیت‌های حسابداری طیف گسترده‌ای از کارهای مختلفی را شامل می‌شود. پامیکا با درنظر داشتن روند‌ امور مالی و حسابداری در ایران و تنظیم و بومی‌‌سازی این امور براساس قوانین حسابداری و مالی ایران، سرویس حسابداری و مدیریت مالی را برای صنایع و کسب‌وکارهای شما طراحی کرده است.



سرویس مدیریت انبار

مدیریت انبار و انبارداری همواره یکی از پرچالش‌ترین کارهای هر صنعت و کسب‌وکاری است. کنترل موجودی کالاها، ثبت سفارش، مقایسه‌ی دریافتی‌ها با سفارشات و... نیازمند دقت و توجه بسیار زیادی است. سرویس مدیریت انبار، با خودکار و نیمه‌خودکار سازی امور مدیریت انبار، به شما در این کار پرچالش بسیار کمک می‌کند.



سرویس فروش

داشتن فروش‌هایی موفق و رو به افزایش، مستلزم مدیریتی دقیق و پیگیرانه در حوزه‌ی فروش است. امروزه سرعتِ انجام کارها، برای موفقیت کسب‌وکار حرف اول را می‌زند. وقتی صحبت از فروش به میان می‌آید، سرعت سفارش‌گیری، ارسال فاکتورها، دسته‌بندی کالاها و خدمات و... در رضایت مشتری تاثیر چشم‌گیری دارد. سرویس فروش در تسریع و مدیریت امور مربوط به فروش نقش مهمی ایفا می‌کند.

سرویس استخدام

مهم‌ترین سرمایه‌ی هر صنعت و کسب‌وکاری، نیروی انسانی آن است. استخدام نیروی کاری دقیق و حرفه‌ای در پیشرفت و موفقیت و ایجاد یک فضای کاری سالم نیز بسیار موثر است. سرویس مدیریت استخدام در انتخاب و حفظ بهترین کارکنان به شما کمک می‌کند.


سرویس مدیریت درخواست

رسیدگی و پشتیبانی به‌ موقع به درخواست‌ها و نیازهای کاری، برای پیشبرد کار و نیز افزایش رضایت کارکنان و مشتریان،‌ بسیار اهمیت دارد اما درخواست‌های کاغذی و یا شفاهی روند رسیدگی به امور کاری را با تاخیر و چالش‌های فراوانی روبه‌رو می‌کنند. سرویس مدیریت درخواست‌ها و پشتیبانی خدمات با قابلیت‌هایی منحصربه‌فرد برای مدیریت درخواست‌ها و پشتیبانی خدمات شما آماده‌ است.

سرویس تایید چند مرحله ای 

بسیاری از درخواست‌ها، با توجه به سلسله‌ مراتب موجود در هرکسب‌وکاری نیازمند بیشتر از یک تایید هستند. سرویس تایید چند مرحله‌ای پامیکا علاوه بر اتوماتیک کردن ارسال درخواست‌ها برای تایید‌های چندمرحله‌ای با قابلیت‌‌های ثبت،‌ یادآوری و... به شما کمک می‌کند تا روند تایید‌های چند مرحله‌ای را به آسانی طی کنید.


سرویس ایمیل مارکتینگ

بازاریابی یا مارکتینگ، یکی از پراهمیت‌ترین عوامل موفقیت هرکسب‌‌وکاری است. ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی از طریق ایمیل یکی از موثرترین و پراستفاده‌ترین روش‌های امروزی در بازاریابی است. سرویس ایمیل مارکتینگ با تسلط به این روش و دانش بازاریابی قابلیت‌هایی را طراحی و پیاده‌سازی کرده تا تنها با چند کلیک بتوانید ایمیل مارکتینگی گسترده و موفق داشته باشید.


سرویس بازاریابی پیامکی

سرویس بازاریابی پیامکی، به شما در روش بازاریابی از طریق ارسال پیامک‌ها کمک می‌کند؛ لیست مخاطبین، ایجاد کمپین‌ها، تعریف زمان برای ارسال پیامک و بسیاری قابلیت‌های مهم دیگر در سرویس بازاریابی پیامکی پامیکا فراهم آمده تا به صنایع و کسب‌وکارها برای بازاریابی، محصولی ارزشمند ارائه کند.


سرویس پرداختی کارکنان

سرویس پرداختی کارکنان، با ثبت اطلاعات مربوط به قراردادها، وام‌ها، اضافه کاری، مرخصی و.... درباره‌ی هریک از کارکنان و تعریف قوانین، اتوماسیون حضور و غیاب و... در پرداخت و رسیدگی صنایع و کسب‌وکارها به حقوق و دستمزد کارکنان خود کمک شایان توجهی دارد.