![](/web/image/2209-e0ce13b6/images-1-2.jpg)
کسبوکارهای کوچک و متوسط
با پامیکا بهتر و دقیقتر مدیریت کنید
پامیکا یعنی پلتفرم یکپارچهی مدیریت کارها و ارتباطات!
پامیکا به سادهسازی و بهینهسازی فرآیندهای کسبوکارها کمک میکند. شما در پلتفرم پامیکا میتوانید تمام پروژههای خود را مدیریت کنید و همزمان تیمهای مختلف را برای تعامل و همکاری به یکدیگر مرتبط سازید. در واقع با پامیکا از دسترسی آسان به اطلاعات و دادههای مورد نیاز کارها اطمینان دارید .
![](/web/image/2211-b0701282/background_55.jpg)
کسبوکار خود را فقط در یک پلتفرم اداره کنید
آیا کسبوکاری کوچک دارید؟ یا کسبوکاری متوسط با ۵۰ نیروی انسانی ؟ یا حتی کسبوکاری بزرگ و گسترده با صدها نیروی انسانی؟ پامیکا برای انواع کسبوکارها در هر اندازهای، راهکار دارد! پامیکا به شما در مدیریت و اتوماسیون جریانهای کاری، مدیریت ورود و آموزش کارکنان تا سطحبندی بازاریابی، بهینهسازی فروش و سادهسازی فرآیندها کمک میکند.
اولویتها را براساس اهداف کسبوکار مشخص کنید
با پامیکا از هماهنگی کارها با اهدافتان مطمئن شوید! اولویتبندی وظایف، به اشتراکگذاری معیارهای اندازهگیری پیشرفت و بررسی میزان برآورده شدن اهداف کسبوکاری خود را به پامیکا بسپارید.
نگاهی کوتاه به چند
ابزار کاربردی
برای کسب و کارهای کوچک و متوسط
![](/web/image/2276-730b1913/ICON%202-03.png)
کارمندان
![](/web/image/2277-85016919/ICON%202-01.png)
گفتگو
![](/web/image/2295-f6e0641e/ICON%202-34.png)
CRM
![](/web/image/2298-31357f73/ICON%202_factor%20copy%202%20%281%29.png)
انبارداری
![](/web/image/2279-e33436c2/ICON%202-09.png)
مدیریت پرژه
![](/web/image/2281-52651de1/ICON%202_factor.png)
فروش